Hiekkasärkillekin pääsin kesällä kerran ja ihan pyhäkamppeissa ja omat pikku eväät valkoisessa pikku laukussa. Eväiden kanssa tuli noilla hiekoilla 70-luvullakin joskus yövyttyä ja hyvin siellä uni maistuikin yöttömässä yössä.

torstai, 14. syyskuu 2006
Hiekkasärkillekin pääsin kesällä kerran ja ihan pyhäkamppeissa ja omat pikku eväät valkoisessa pikku laukussa. Eväiden kanssa tuli noilla hiekoilla 70-luvullakin joskus yövyttyä ja hyvin siellä uni maistuikin yöttömässä yössä.


Urheilu- ja luontopvirja
Kommentit
Tämän blogin kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.